ackadacka

Goda nyheter:

Publicerad 2009-02-02 21:21:53 i Allmänt

¤ Vi har flyttat in och packat upp det mesta. Köket är helt klart. Funderar dock på att måla om köket nu i veckan men vet inte om jag vågar. Just nu är det ljusgult. Hmmm. Får tänka på saken.
¤ Vi får det tapetserat i BÅDA dom två små sovrummen, Vardagsrummet och HELA hallen. (hallen är jättelång och delad i två delar) Detta fixas nästa vecka.
¤ Gurra fixade även så att vi får tapeter betalt till det stora sovrummet, men vi får fixa det själva. Gött som fan!
¤ Det kommer en ny spis imorgon.
¤ Vaktmästaren fixade massa småsaker idag här hemma (bytte lås, fixade brandvarnare osv). =)

Allt detta har vi lyckats fixa på 12 timmar. Inte illa, eller hur? Plus att jag har städat som en tok, handlat, lagat middag och fikat med lina. (och jobbat lite idag) Jag utser mig själv till dagens medarbetare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela