ackadacka

Fullt ös!

Publicerad 2009-02-18 18:38:01 i Allmänt

Idag har undomshjälpen vart öppen. Som vanligt på Onsdagar. Kollade ut genom rutan vid tre tiden och det stog typ 10 pers i kö till ungdomshjälpen. Det är typ värsta grejen här i Lunden. Folk vallfärdar på onsdagar och lördagar.  Fullt med folk var det när vi kom ner. Jag hittade en grå liten kuvertväska och en gjutjärnsgryta. Allt för 90:-. Vilka klipp! Idag har det vart massa mäniskor hemma. Gurra hade med sig 2 jobbarkompisar. Sen kom Lina och Loke. Lasse, Robin, Nahalie och Robins tjej Lina var här också. Alla dessa samtidigt. Phu! Gurra slängde ihop middag som han hade lovat sina jobbarkompisar. Lax med potatis och god sås. Medans vi käkade i vardagsrummet satt dom andra i köket och tjötade. Satte på 10 koppar kaffe, lina hade med sig bullar och jag hade bakat tigerkaka idag. Det var tur att vi hade så mycket fika. Synd att vi inte hade mat till alla. Idag fick vi digitalboxen också. Eller HD digitalboxen som den heter.=)
Så nu har vi alla kanaler och massa HD kanaler. Wiiiee! Nu ska jag städa igen. Loke har nämligen ätit bulle i hela lägenheten. Hahaha! Han är för go!

Loke leker med smatterplast

Loke skrämmer Gurra..=) Mina söta älsklingar!

Loke och Gurra leker jage.. Älskar dom båda två..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela