ackadacka

Fullspäckad dag!

Publicerad 2009-02-07 17:38:41 i Allmänt

Vaknade 08.00 imorse och kunde inte somna om. Gick upp och tog en promenad på en timma med Gurra på kyrkogården. Grymmaste kyrkogården som finns i gbg. Efter det blev det frulle och in till stan. Köpte ett nytt diskställ, en klocka till köket och lite annat smått. Sen kom mamma och Lasse till olskroken och vi gick till 2 second hand butiker. Såg ett jättefint skåp till köket men jag tror inte det får plats.=(

Köpte en duk för 5:-, en brödkorg för 10:- och en kruka för 20:-. Så jävla billigt. Tror jag gjorde årets fynd. Hittade en pälsmössa på finska pingstkyrkans second hand. 30:- betalade jag. Erkänn kap?

Vårt fina kök med den nya lampan (spotlightsen)

Badrummet med den nya hyllan

Den grymma sängen, har dom bästaste killarna jämte mig varje natt=) (nya tapeter skall fixas)

Budgetduken, erkänn fin? Iallafall för 5 pix=)

Knivstället fick jag och Gurra av mamma och Lasse. Erkänn grymt? Känns lika kul varje gång man sätter tillbaka en kniv. Klockan köpte jag på balders hage.

30 kronors mössan! Erkänn cool?

Yeah! Mössan luktar så mycket rök så nu ligger den på balkongen och luftas!

Mamma och Lasse stannade på lunch. Tacopaj med massa goda tillbehör blev det. Gurra stod för maten, som vanligt och jag stog för fikat. Ja just det! Vi köpte sån smaktillsats till sodastreamen idag. W-stream heter den och smakar exakt som red bull. Gött som fan att ha hemma. Nu är Gurra i ishallen och jag har ett berg av disk framför mig. Har även en flaska rödvin framför mig. Hmmm... ole dole doff -> Rödvin! Jag får väl kombinera nytta med nöje helt enkelt.=)
Ikväll blir det kanske öl på stan. Har inte riktigt bestämt mig. Vill ju spara pengar till möbler ochså. Ja vi får väl se när klockan närmar sig kvällen.

Hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-02-08 18:11:05

å va roligt att det ser ut dom ett hem nu....och snart änu finare med dom nya tapeterna =)...knivstället va jätte fint.

Postat av: LIna

Publicerad 2009-02-08 18:13:09

fan va dumt att jag slängde morfars gammla bäverfi**a =)=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela