ackadacka

Förkylning 2009..

Publicerad 2009-02-13 18:44:41 i Allmänt

Nu är den oefterlängtade förkylningen här. Är tät i näsan och mår skit. Och om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte bli sjuk utan bara gå runt och vara förkyld. Jag har ite vart sjuk på över 1 år tror jag. Hinner fan inte vara sjuk nu heller. Typiskt.Ska lägga mig i soffan under täcket och kolla på tv och äta godis. Kanske tur att det inte blev något hos charlotte. Måste ju jobba imorgon också. Jour över alla restauranger. BLÄ!
Dagen idag har  varit grym. Stephanie på jobbet fick typ köra skift medans jag gick runt och snorade. Fixade en lite töntig alla järtansdag present till Gurra också.=)
Köpte jättefina tulpaner också. Nä nu duscha sen på spåret och dricka thé. Kanske drar ner till ICA och köper glass.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-13 19:44:24

Glass! Jag vill oxå ha=)

Ses snart, PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela