ackadacka

#%&¤?!

Publicerad 2009-02-10 22:39:32 i Allmänt

Nyss hemkommen från hockeyn. Gött med match och seger. Kände mig lite ofokuserad då jag mest satt och tänkte på mötet med min konsult imorgon. URRKK!!! 8.30-16 är mötet. Hmmmm.. hur ska detta gå? Måste lägga band på mig själv för att inte flippa. Fick sms av sanna att hon hade gjort festaste stängningen ever idag. Känndes skönt. Sanna är en go flicka.=) Imorgon har Ungdomshjälpens second hand öppet. JIPPIE! Ska gå dit med en 50 lapp och shoppa loss.

God natt vänner!

Kommentarer

Postat av: Steph

Publicerad 2009-02-10 23:01:50

haha 50 lapp! satsa på tjugan istället

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela