ackadacka

Det nya hemmet:

Publicerad 2009-02-03 08:31:08 i Allmänt

Fan vad jag och Gurra trivs här HEMMA i Lunden. Helt sjukt att man bara flyttar in och känner sig hemma direkt. Till och med när det var smutsigt och alla kartonger var ouppackade så kändes det som hemma. Och nu känns det änu bättre. Har bombaderat lägenheten med doftljus för att få bort den gamla lukten. Jag hoppas att jag lyckas. Nu sitter jag och dricker kaffe, lyssnar på radio och väntar på att gubbarna med den nya spisen skall komma. I eftermiddag ska jag och Gurra kolla på tapeter. Wiiiieee! Blir ljusa och fina tapeter. Hittade jättefina tapeter till sovrummet igår. Äggvit tapet med små blåa stjärnor. Passar perfekt som fondvägg. =) Ja vi får väl se. Utbudet är begränsat men det fanns massa fina tapeter. Idag ska jag även packa upp mina kläder. 4 säckar att sortera. Phu! En lång promenad står på listan idag också. Nä dags att ta tag i hemmets sysslor. Kommer blogga senare och lägga upp lite kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela