ackadacka

Det här med middag..

Publicerad 2009-02-03 16:15:49 i Allmänt

Samma sak varje dag. Vad ska vi äte till middag. Det står helt stilla i mitt huvud. Igår blev det kyckling i i tomat/basilika sås med soltorkade tomater, färsk spenat, färska champinjoner och vitlök. Idag blir det... Vette fan! Kan inte komma på något. Eller jo det kan jag men Gurra äter inte Linssoppa. (som är sååå gott) Är sjukt sugen på det men ingen idé att bara göra mat till sig själv. Får väl leta inspiration på nätet eller nåt. Tråkigt! Imorgon ska jag iallafall baka muffins. Hoppas det går bättre denna gången. Bullarna som jag bakde sist blev ju sådär. Men det känns inte som att man kan misslyckas med muffins. Fast det kan man kom jag på nu. Mamma skulle baka muffins en gång. Hahaha! (mamma baka liksom) Muffinsarna blev sten hårda, dom gick inte att äta alls. Man skulle kunna döda någon med dom. =)

Nä dags att dra till ICA! *ovanligt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela