ackadacka

Dagen..

Publicerad 2009-02-11 18:54:17 i Allmänt

Idag gick det mycket bra på jobbet. Alla gjorde verkligen sitt bästa. Blir stolt som bara en mc donalds chef kan bli.=) Fick oerhört mycket motavtion till att jobba, känns bra. Och bättre blev det när jag mötte upp min älskade och åkte hem och lägenheten nästan varklar. Blir så himla fint med dom nya tapeterna. Bilder kommer i helgen. Det blir så himla bra. Längtar tills köket och det stora sovrummet också blir klart, men det dröjer. På söndag blir det MIO och andra roliga möbelhus. Imorgon på jobbet så ska jag köpa alla hjärtansdag godis till mina kära skiftledare. Det är dom värda. Ska kolla om jag kan hitta någon liten rolig present till min käresta också.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-11 19:53:04

VAD SKÖNT ATT HÖRA ATT DU ÄR GLAD :) KRAM

Postat av: Gurra

Publicerad 2009-02-12 10:08:53

haha! Då måste jag ju köpa något med=)

Kanske ett presentkort på Ungdomshjälpen?=)

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela