ackadacka

Tjöööta..

Publicerad 2009-12-17 08:56:00 i Allmänt

Ibland önskar jag att jag bara jobbade med killar. Inget tjöt, inget tjaffs, bara raka puckar. Ska snart åka in till jobbet och då ska vi ha möte ang gruff mellan tjejerna på jobbet. Jag fattar ingenting! Jag orkar inte sitta i något jävla möte och försöka lösa problem som inte finns. Man måste ju för fan kunna lämna en åsikt om någon utan att helvetet brakar loss. Seriöst! Bara för att jag tycker det är mindre roligt att jobba med vissa personer och jag säger det så är ju inte det att snacka skit. Människor tar åt sig för ingenting! Well well, jag kommer komma undan ändå för jag har INGET att säga.
Ha det fett!

En dag kvar till ledig heeelg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela