ackadacka

Tiden går fort..

Publicerad 2009-12-17 20:01:18 i Allmänt

Nu går tiden fort alltså. Jag mäter ju tiden med min graviditet och imorgon har jag gått 22 fulla veckor. Inte illa. Magen växer så det knakar. Det känns nästan som att jag kan känna hur den töjer sig. Lillen ligger gött där inne och lever rövare på morgonen och på kvällen. Det är tungt att jobba och jag längtar tills på lördag då jag kan sova ut och bara slappa. Jag sover så himla dåligt på nätterna. Går upp och kissar och sen kan jag inte somna om. Oftast vaknar lillen och tar en boxningsmatch med sig själv en stund också och då går det verkligen inte att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela