ackadacka

Torsdag..

Publicerad 2009-12-10 10:29:01 i Allmänt

Var inne och kollade på H&M´s hemsida för att kolla in lite schysta mammakläder. Kollade på amnings-behå och upptäckte att modellerna är size-zero smala och INTE gravida. Bra exempel! Om man köper en sån bh så kanske man blir så smal. Nä, jag ska bojkotta hm´s amningsbehåar.
Inatt hade jag ingen kramp. Wiiihooo! Jag kan gå som en normal människa idag (har känt mig som ringaren i nottredam dom fem första vakna minutrarna) Gött! Från och med idag blir det en liter mjlk om dagen och MASSA vatten.

Snart bär det av ner till tvättstugan. Som vanligt när man är ledig. En snabbis in till stan och köpa fisk också. Blir lax till middag idag. Fast den får gurra fixa. Är så himla dålig på att laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela