ackadacka

Effektiva jag..

Publicerad 2009-12-06 15:39:54 i Allmänt

Idag ringde klockan 07.50. Det var bara att gå upp och börja tvätta. Innan tvätten var klar vid tolv hade jag hunnit handla på maxi och lämnat gurra vid wallenstam. Efter 1 timmes deg i soffan tog jag bilen till Allum och köpte mig ett par byxor. Jag hittade lite julklappar till Mamma och Lasse och en födelsdagspresent till Lasse, som fyller år på tisdag. Snart är min köttfärsås klar och då blir det att bänka sig framför tvn. Ikväll blir det bio eller ett besök hos linda och matthias.

Det rör sig i min mage jätteofta och jag ÄLSKAR det, jag blir lika glad varje gång jag känner att lillen rör sig. Man blir liskom påmind och det är så mysigt. =)
Imorgon ska vi till MVC för att snacka lite. Har en del att ta upp med min barnmorska, stackarn! Hehe!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-06 16:09:46

glad andra advent, om man nu kan säga så ^^



mvh,

http://annebertelsen.blogg.se

Postat av: sofie

Publicerad 2009-12-08 10:46:00

vill veta va det är för ngt där inne..ett flickebarn eller en liten pojke!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela