ackadacka

Btw..

Publicerad 2009-12-20 10:57:02 i Allmänt

Glömde berätta att jag köpte dom första kläderna till bebisen igår. Att jag inte flippa. Jag var inne på åhlens och kollade. Det fanns inga kläder som inte var rosa eller blåa. Helt sjukt. Hittade ingenting som var neutralt. Så jag gick till H&M, det var samma sak där. Antingen var kläderna helvita, rosa eller blå. Jag hittade en neutral body med nalle phu på och ett par bruna strumpor. (det var typ det enda neutrala som fanns i  hela butiken)
Jag blev så förvånad över att det inte fanns mer neutrala kläder. Alla kollar ju inte könet.

Iallafalla. Nu är det gjort, jag har köpt dom första kläderna. Nu kommer det bara att gå utför (speciellt efter den 25/1)..

Kommentarer

Postat av: Kakan

Publicerad 2009-12-26 19:56:06

åh jag längtar oxå till 25/1! Kanske du kan köpa den metallica silver jackan på nk kids! Coolast i sandlådan! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela