ackadacka

4:e advent..

Publicerad 2009-12-20 10:30:31 i Allmänt

Phu.. äntligen vaken. Har drömt konstiga saker inatt och sovit allmänt dåligt. Som vanligt. Idag ska jag köpa mina sista klappar. Ska hem till Farmor och Farfar och käka 4:e adventsmiddag i eftermiddag. Min Syrra och farsa är där också så då tänkte jag passa på att dela ut lite julklappar till dom. =) Inte varje dag man träffar dom.
Jag vägde mig för första gången under graviditeten igår. 7 Kg har jag gått upp. Det är ju inte så farligt ändå, nu har jag bara 10 kg kvar till mitt mål: 100KG=) Efter denna julen är det nog inte omöjligt. Hehe!

Nä nu ska jag göra frukost till min underbara älskling som fortfarande ligger och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela