ackadacka

Tar nya tag..

Publicerad 2009-08-19 07:50:26 i Allmänt

Då tar jag nya tag här på bloggen. Har vart supertrött hela helgen. Det blir så när man jobbar 6-15 varje dag. Men jag är ledig 3 helger på raken. Det är GÖTT! Skulle vart hos tandläkaren idag men jag avbokade. =) Orkar inte byta pass på jobbet. 9-18 är dock den väsrta tiden. Hela dagen försvinner iväg.

Jag förvirrade bort mitt bankomatkort i fredags. Har fan ingen aning om vart jag har lagt det. Så det var bara att spärra och beställa ett nytt. Om nu någon har tagit det så finns det ändå inga pengar på kortet. =) 
Känner mig helt handikappad utan kort. Speciellt när accessorize har öppnat mitt emot jobbet. Dom har massa snygga saker där. Bla en paljett väska med engelska flaggan på. Vi får väl se när lönen kommer. Borde verkligen spara pengar till en vinterjacka. Men men, vi får väl se!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela