ackadacka

Semester?!?!

Publicerad 2009-04-06 21:35:23 i Allmänt

Sitter och kollar och jämför priser på resor på internet. Jag har semester v 26,27,28,29 och jag vill åka iväg på semester. Vet dock inte vart. Finns så mycket att välja på så man blir snurrig. Bättre att ta det när Gurra är med kanske.=)

Såg i min kalender att jag skulle jobbat idag på Pressbyrån. 16-19. Attans att jag missade det. Jag och tider alltså?!#%!! Jaja, ingen har ringt så det kanske inte var så viktigt. 06.00 börjar jag imorgon så nu ska jag äta lite fil med passionsfrukt i och sen ta en dusch. Blir tidigt i säng idag. Är trött som fan!
Tips på resmål? -Skriv!!!


God natt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-07 21:16:42

Zakynthos, en ö i Grekland. Helt underbart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela