ackadacka

Segt!

Publicerad 2009-04-13 11:38:53 i Allmänt

Vaknade 09.30 imorse. Det var riktigt gött att få sova ut. Har badat och gjort ansiktsmask, rakat av långkalsongerna från benen=) och ska snart dra till stan. Funderar på att ta en promenad in. Ska jobba 13-16 idag. 3 korta timmar. Gött som fan! Dubbelt betalt är det också. NICE! Har sått frön idag också. Tomater, basilika och solroser. Får se om det blir något av det.  Hade velat dammsuga och diska men min älskling ligger och sover och jag vill inte väcka han. Får göra allt sånt när jag kommer hem sen istället. Nu sitter jag bara ich väntar på att jobba. Segt när man inte kan göra något hemma.
Hej då!

Kommentarer

Postat av: challe

Publicerad 2009-04-13 14:49:27

Saknar dig på jobbet, kaffe i morgon ? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela