ackadacka

Minnen!

Publicerad 2009-04-09 11:48:00 i Allmänt

När vi hade middag med jobbet förra veckan så frågade alla om mina värsta/bästa minnen från donken tiden. Jag har funderat och det är fan svårt att bestämma bästa och värsta.
Så alla ni som undrar:
* Kiel-resan som var så jävla rolig. Det var på den jag fann min  vän och före detta sambo Christian. Vi frågar oss fortfarande vad som hände. Hahaha!
* Årets medarbetarresa till Frankrike. Jag och emelie som var en av mina närmsta vänner då hade så jävla roligt.
* Alla slagsmål man har fått reda upp. Brutna näsor och trasiga knogar tillhörde vardagen när man jobbade natt 21-07 back in the days.
* Rättegångar och hot från alla möjliga människor.
* Alla "konferanser" i stockholm. Hahaha!
* Seglingen i Grekland med cosmos.=)
* Killen som klöv 2 kassor med en yxa. Hahaha! Sjukt!
* Alla goa gubbar som man har jobbat med. Det är en del!
* När GP intervjuade mig och det var totalt kaos. Jag stog i matsalen och skulle kasta ut några bråkstakar, det var ett jävla liv. Det kommer fram 2 killar till mig (reportrarna sjävklart) och frågar om det är jag som är chefen? Va vill du? säger jag och killen hoppar till. Eh vi är från gp och ska intervjua dig säger han. FUCK! tänker jag. Jaja, det var bara att ursäkta och starta intervjun. Hahaha! stackars killar!
Men en grym artikel blev det.

Så ut med  det gamla och in med det nya. Pressbyrån är det nya som sagt och det är jävligt gött att jobba där. Ingen dålig stress och min chef är värsta liraren.=)

Nu blir det fixa lite hemma, duscha och slappa. Börjar ju inte jobba förens kl 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela