ackadacka

Jobba-Fest-Lön

Publicerad 2009-04-24 08:01:15 i Allmänt

Snart ska jag åka till jobbet och jobba 9-18. Direkt efter jobbet så ska jag till Valand på fest. Tjoho!! Segt att packa på sig allt nu på morgonen bara och ta med allt till jobbet. Hinner inte åka hem innan. Kläder, klackar, smink, laddare osv. Känns lite som back in the days, när man alltid gick ut efter jobbet och förfestade i omklädningsrummet och gjorde iordning sig.=) Det blir ändå lugnt idag. Ska ju jobba imorgon, fast å andra sidan så är vi två som öppnar. Jag och söta helena. Så lite bakis är nog lugnt. Fats imorgon är det fest igen. Och då är det fest på riktigt, är ledig på söndag.
Nä nu måste jag kolla så att jag har med mig allt och sen springa till jobbet.

BTW: Det är lön idag! Yey!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela