ackadacka

Heeeelg..

Publicerad 2009-04-25 16:41:12 i Allmänt

Har jobbat 9-13 idag. Gött som fan. Igår var det fest på valand. Mycket lyckad fest må jag säga. Den omtalade goodiebagen innehöll e laddare till telefonen (en adapter som man stoppar ett aa batteri  i och som man sätter ihop med telefonen) ett telefonkort, ett BOG-kort på donken och ett vipkort på valand. Vipkortet gav jag bort. Ofta man inte kommer in på Valand liksom. Laddaren är grymt bra att ha. Jag som alltid glömmer ladda min telefon på natten. Enklare att ha med än en laddare. Några öl blev det och jag mådde lite kass imorse men det är borta sen längesen.=) Idag blir det också fest. Jag har laddat med RESORB!! Hahahaha!!
Fick en inbjudan till en lexington outlet idag. Hittade en keps, ett par tygskor, en t-shirt och en piké. 475:- gick det på. Billigt som fan. Man tackar! Köpte även en klänningen och en grymt skön tunika på Gina. Tunikan kostade bara 129:-. Så värt det. Jättebra att ha ovanför bikinin i sommar. Nu sitter jag och peppar med en öl och grym musik. Kameran är med så imorgon lägger jag upp bilder om jag orkar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela