ackadacka

Det är fan svårt..

Publicerad 2009-04-21 19:05:09 i Allmänt

Jag håller på att äta nyttigt och lite mindre. Shit jag tänker på mat hela tiden. No more godis och snabbmat. Det är fan inte lätt alltså. Jag sitter och äter frukt på kvällarna medans Gurra äter godis. Fy farao vad orättvist! Fast det är mitt egna val men ändå. Efter 6 år på Donken så är ju kroppen van vid skitmat och dåliga vanor. 1600 kalorier ska jag äta om dagen. Helt ok faktiskt! Sallad, frukt, vatten och kaffe innehåller inte jätte mycket kalorier som tur är. På måndag ska jag väga mig igen. Kul och se om det har hänt något. Annars kan man ju åtminstonde vara glad över att man antagligen mår betydligt bättre inuti kroppen.

Nu blir det linssoppa och frukt till efterrätt! Tjoho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela