ackadacka

Dagens agenda!

Publicerad 2009-04-20 09:48:37 i Allmänt

Hittills idag har jag varit väldigt effektiv. Slängt påskriset, tvättat och bäddat sängen. Så himla skönt att vara ledig. Jag ska försöka dra mig in till san och kolla efter ett par träningsskor och så ska jag titta in på balders hage. Var typ 1 månad sen jag var där sist. =) Alldeles för längesen med andra ord. Till middag idag blir det pastasallad med bacon, kyckling och ost. Mmmm!! Så jävla gött! Innan jag gör nåt så måste jag vänta tills tvätten har torkat!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela