ackadacka

Snor, svett och tårar!

Publicerad 2008-09-02 10:36:13 i Allmänt

Jaha, förkylning 2008 har brytit ut. Fan va jobbigt! Snorar och har ont i halsen. Svetten rinner som aldrig förr. känner mig så himla fräsch. Typiskt nu innan Grekland. Jag som hade tänkt att shoppa och sola innan. Men det får jag skippa. Måste göra allt för att bli frisk. Och inte bättre blev det av att sitta på Ullevi igår och se Blåvitt förlora. Fan! Lite kul för Gais att äntligen vinna efter 16 års derby. Hahaha! Kommer lite kort från derbyt senare. Ska åka till London snart också. Wiiie! Älskar london! Ännu bättre att jag ska dit med min babe! Det kommer bli hur mysigt som helst! Håller på att buda på lägenheten nu. Blir så frustrerad. Jag vill ju ha lägenheten. Den andra personen som budar har inte ens ett eget lån utan det är hans pappa som ska låna till lägenheten. Jävla fuckhead! 960.000:- är den uppe i nu. Jag kan sträcka mig till en mille sen måste jag sluta. Spännande  värre är det! Återkommer om några timmar med kort och mer info om budgivningen!

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-09-02 11:27:53

Rösta på min bild: http://www.hockeykanns.com/

Bilden heter "oavgjort men glad"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela