ackadacka

iPhone 4 ever!

Publicerad 2008-09-02 15:25:19 i Allmänt

SÅ här ser meny ut på min i Phone. Käns lite som att man blottar sig genom att visa sin meny på sin telefon. Gick i stan och pratade i min vita snygga telefon. Plötsligt stannar det två killar framför mig. Dom kunde vart typ 10 år gamla. Och skriker: "Hon har en iPhone, dom suger!!". Tänkte att jag skulle ta dom båda och hålla upp dom i luften och skrika att deras morsor suger, men ångrade mig. Tacka gudarna för det! Hade fått 2 arga familjer på mig för all framtid.

Så snyggt! Finns inget bättre är apple. Innan jul ska jag äga min egna IBook också.Mmmm! (förlorade bugivningen pålägenheten, gick upp 300.000:- totalt) WellWell, jag har ju en iPhone!=)=)=)=)


Nu blir det snart middag och sen möta min baby på centralen och hem till han och äta Ben&Jerrys. Mysigt värre! Om 4 dagar åker jag till grekland. Typ 35 grader och sol. Fan va jobbigt. *not* Kommer sakna min baby som fan. Fast tiden går ju fort när man har roligt!=) Får man hoppas på iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela