ackadacka

Grym helg!

Publicerad 2008-09-22 08:41:39 i Allmänt

Denna helgen har vart riktigt grymt bra. Spenderat den med min underbara baby. Han åker bort i 3 dagar nu.=( Tråkigt! Fick ett par vit-röda adidas byxor av Gurra i Fredags. Hur snygga som helst. Så nu har jag ett helt KIT!=) Wiiee!
I fredags va vi hemma hos mamma och lasse och käkade middag. Ostpaj och fyllda paprikor. Mmmm! Frölunda förslorade i Lördags på hemmaplan. Pinsamt värre. Gurras hockeypojkar spelade i pausen, så himla söta. Snart är det Ottawa match. Ska bli kul. Va och hämtade min tröja i Lördags. Ritkigt snygg faktiskt. Men gurra fick den. Käns inte riktigt som min typ av tröja.  Middag hemma hos svärföräldrarna i Lördags kväll och käkade middag. Grymt roliga föräldrar. Alltid lite jobbigt att träffa svärföräldrar, men det gick strålande. Igår va det Liseberg hela dagen. Från 11-19. Kul att få åka som fan. Va helt slut när jag kom hem. Gött som fan att somna i tid när man skall upp kl 05.30. På fredag kommer den nya sängen. Wiiiiee! SKa bli så skönt att få sova i e helt ny, bra säng. Blir Lexington och nya täcken och kuddar. Mmm!
Match idag mot TIMRÅ. Heja VF! Hoppas dom bänkar Holmqvist och byter ut Honken!
Mer blogg i eftermiddag!

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-09-22 09:40:00

Ja bänka skiten #81...

Han är som en groda utan ben: HOPPLÖS!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela