ackadacka

Fullt upp!

Publicerad 2008-09-04 22:32:56 i Allmänt

Helgen närmar sig med storm. Skall göra mycket innan jag åker på lördag 16.30. Imorogn blir det jobba 4 timmar sen hem och packa. Förhoppningsvis så kommer Gurra och hamtar mig. Sen blir det några öl på tsan i goda vänners sällskap. Match imorogn också kl 19.00 på tv4 sport. Missa inte detta. Heja VF!
På lördag blir det att pcka ihop det sista, frukost på egg&milk och sen grekland. Måste hinna umgås med min baby så mcyket som möjligt innan jag åker. <3<3<3<3<3

Dags att sova! God natt! ZZzZzZZz!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-14 08:24:52

dags att göra ett inlägg snart sego?

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-09-16 14:30:13

BLOGGA FÖR FAAAAN!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela