ackadacka

"ägaren" på styrbord babord slängde ut mig! Hahaha!

Publicerad 2008-09-24 10:05:08 i Allmänt

Tjenis Penis!
Sitter på mitt kontor med en smärre huvudvärk. Har inte vart ute och druckit på en vardag på snart 6 veckor. *klapp på axeln* Så igår ringde Sofie och undrade om jag ville hänga med på några öl. Och med tanke på att Gurra är borta tom idag så var det givet. (när katten är borta*L*) Vi började på BABAR sen diamond dogs efter det olearys och till slut STYRBORD BABORD. Jag sofie och johan satt och chillade. Det va grym musik och man fick hur mycket tuggummi som helst. Såna där goda tuggummin som kostar 50:- öre.
Nog snackat om hur bra det var. Kommer aldrig mer gå dit och jag hoppas att jag blev posrtad för all framtid igår. Satt och snackat vid ett brd i aktern. Så kommer det fram en kille och sätter bordet rätt. Det stog ungefär 5 cm snett. Jag lutar mig framåt och "råkar" putta tillbaka bordet. Han ställer sig jämte och flyttar bordet. Jag trodde han drev med mig så jag (johan flyttade tydligen bordet utan att jag visste om det) fortsatte prata med Johan. En kille jämte mig sa: "sluta det är ägaren". Jag fattde ingenting, då killen som sa åt mig va typ 150cm och hade finnar. Hahah! Vilken tönt tänkte jag. Satt och snackade i 3 min sen vänder jag mig om och där står 2 MEGA vakter och vill slänga ut mig. Så himla kul. Jag va fan inte ens otrevlig. Jag sa åt dom att jag kan minsann gå ut själv. Och det gjorde jag, samtidigt som jag sa åt den 15 åriga, finniga "ägaren" att jag aldrig mer kommer komma tillbaka. Vilken jävla tönt. Han måste ju vart retad när han var liten, snacka om maktmissbruk liksom. Men men, det gjorde inget. Klockan va alldeles för mycket ändå. Skönt att gå hem!

BTW: fick en inbjudan till VIP fest på shopping i arkaden med vin och snax och sen fest på Hard rock! Yeah!!

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-09-24 10:39:10

Hahahaha!!

Sicken jävla tönt,du skulle gett honom en pungspark och hälsat från mej!!

Bjud in honom på eran fest på ParkLane,säg att det är maskerad,han behöver ju verkligen inte klä ut sejASG

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela