ackadacka

Sport på tapeten!

Publicerad 2008-10-07 15:36:51 i Allmänt

Nu är det sport på tapeten som gäller. Svenska fotbollslandslaget är skadat. Har bara en sak att säga. Vem bryr sig? Fotboll är det trökigaste som finns. Sverige suger i fotboll, inte värt att kolla på i en sekund. Nu lämnar vi detta=)

Läste på aftonbladets hemsida att Kanal 6 ska sluta visa formel1 och Champions League matcher. Det sisst nämnda spelar dock ingen roll. Men formel1?? Va fan! Vad ska man nu kolla på när man ligger bakis varannan söndag? Tycker även att det är intressant att följa. Järnberg stå upp med mig=). Tur att man inte betalar tv licens. Så fort jag skaffar mig en lägenhet blir det digitalbox med alla sportkanaler som finns. NHL, F1 och alla elitseriehockey matcher.

Före detta #81 Andreas Holmqvist som spelade i frölunda men som fick kicken*asg* är fortfarande klubblös och säger till media med ett leende på läpparna att han är världens bäst betalda arbetslösa. What? Så jävla respektlöst att uttala sig så! Han kommer nog fan aldrig att få kontrakt här i sverige. En jävla diva är vad han är. Vilken jävla nitlott det var att köpa han från första början. Han är inte intresserad av att spela hockey på det sättet man skall vara utan det är dollartecken som styr hans förmåga att spela:
"Det är rätt lugnt" säger holmgvist! -Det är inte många klubbar som har den ekonomi så de kan lösa mig. Jag får ha is i magen och vänta helt enkelt!
IDIOT!

Nu är jag irriterad! *AARRRGGHH*

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela