ackadacka

Nu får det vara nog!

Publicerad 2008-10-14 08:28:33 i Allmänt

Är sjukskriven tis-tors denna veckan. Ska bli gött att få kurera sig. Har fan vart förkyld i snart 2 månader. Orkar fan inte längre, så jag bestämde mig igår för att vara hemma. Blir inte bättre av att alla på jobbet hör av sig stup i kvarten om diverse saker. Man är liksom aldrig riktigt ledig. Jobbet ekar i huvudet hela tiden. Och det blir inte bättre av telefonsamtal och sms VARJE lediga stund. Nu får det vara nog. Blir snacka med ceifsen nästa måndag. Byte av restaurang eller nåt. Vet inte vad det skall ändras på för att jag ska få tillbaka viljan. Just nu vill jag bara ligga hemma och inte göra ett skit. Minst sagt jobba på Postgatan. Efter 1½ år orkar man inte med den restaurangen längre. Inte kul för dom på jobbet att ha en chef som är irreterad hela tiden heller. Sorry allihopa!
Idag blir det slappa framför datan i några timmar. In till jobbet och lämna nycklar till Jasper. Handla lite käk. Och laga mat till min älskling när han kommer hem!=)

IDAG:
Humör:
-2 av 10
Outfit: Morgonrock
Gjort: Bloggat och snytit ut 2 liter snor
Planer: Slappa
Ser på: tv
Lyssnar på: Lynyrd Skynyrd - Simple man
Läser: Senaste numret av ELLE
Dricker: Thé
Äter: Youghurt
Bästa: Ska till köpenhamn i helgen
Sämsta: Förkylningen
Väder: Ser soligt ut nu men jag hoppas det blir dåligt (känns bättre att sitta inne då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela