ackadacka

Kaffeholic!

Publicerad 2008-10-15 10:12:38 i Allmänt

Idag blir det hem till Tosslanda och hämta lite nya kläder och packa ner lite saker till köpenhamn. Åker ju på Fredag. Ska bli så skönt. Massa shopping och slappning. Gött med 2 hotell frukostar också. Mmmmm! Finns inget bättre än hotellfrukost. Tråkigt att jag äter antibiotika bara. Ingen alkohol för mig denna heögen.=(
Numera dricker jag bara koffeinfritt kaffe hemma. Satt och räknade hur mycket kaffe jag dricker varje dag och kom fram till i snitt 7-8 koppar kaffe. Inte bra! Så koffeinfritt it is. Fast bara hemma.
1.2.
1. Mitt goda foffeinfria kaffe.=)
2. Jätte roliga sugrör med smak i som man har till mjölken. Det finns choklad och jordgubbs smak. En anledning till att börja dricka mjölk.=)

Nä nu är frullen uppäten. (avokado med keso) Dags att åka till mitt gamla hood Tosslanda!

Hej svej!

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-10-15 10:20:37

Åhhhhh,köp sånna sugrör till mej....och dom där figurerna man sätter i brödrosten:)

Postat av: AckaDacka.blogg.se

Publicerad 2008-10-15 19:13:42

jag lovar att fixa det.=) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela