ackadacka

Gött med Söndag!

Publicerad 2008-10-26 17:43:46 i Allmänt

Vaknade ca 07.00 i morse. Inte törstig, inte ont i huvudet, kände mig helt ok. Så jävla gött. Drack en kaffe framför datan, käkade en macka med fikonmarmelad. Mmmmm! Man ska ta tillvara på dessa söndagar. Händer ju inte allt för ofta att man inte är bakis! Full fläkt på jobbet. Från lö 11 till 16 stog jag och slet i köket. Räknade ut att jag stekt ungefär 1000 st kött under dessa timmar. Phu! Fisk och kycklig på detta också! Jag är så jävla grym i köket. Utser mig själv till årets medabetare tror jag.=) Nu på kvälls kvisten blir det hämta Gurra på centralen, köpa med kök hem och sen SATC filmen (om jag lyckas lura Gurra)! Imorgon blir det jobb! BLÄ! Känns som jag har jobbat in hela månaden denna helgen.

Nä dags för en (koffein fri) kaffe!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-27 06:30:23

"BLÄ! Känns som jag har jobbat in hela månaden denna helgen"

nog ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela