ackadacka

GaLen!

Publicerad 2008-10-29 23:36:46 i Allmänt

Dagen har varit jätte bra idag. Började bra på jobbet, inga problem med något. Inte ofta det är så på Donken! Gurra kom in mitt i lunchen och lämnade en present. Wiiiiee! Älskar att få presenter. Gissa va det var? MARC JACOBS örhängena som jag stog och drägglade över igår. Är han inte för gullig? Bara sådär liksom. Mmmm! *LOVE*
Det gjorde hela min dag.=)
Slutade vid 4 tiden, åkte hem till dukat bord, tomat soppa stog på menyn. Väldigt gott var det! *tack älskling* Åkte tillbaka en sväng till stan för att köpa födelsedagspresent och grattis kort till min underbara SOFIE. Passade även på att köpa små gulliga armand till mig själv för endast 79(!?) kronor. What? Vill ha mer!
Var nere en sväng med Gurra i ishallen och kollade på U16 när dom spelade match. Vissa killar är riktigt bra. Stora som fan också. Gick på bio också, vette fan vilken film men den var hyffsat bra. Lite läskig dock. Blir sova med tänd lampa ikväll. Haha!
Nä nu måste jag sova. Brukar somna vid tio tiden i vanliga fall. *gäsp*

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela