ackadacka

Fullt upp!

Publicerad 2008-10-04 12:16:53 i Allmänt

Ingen ro denna helgen heller.  Fredagen ägnades åt att göra jello shots och fixa hemma. (ja jag vet, jag kallar gurras lägenhet hemma. Har ju sovit här i snart 2 månader så dont blame me) Var och handlade på MAXI med killarna. Kaos=)! Idag blir det möta mamma i stan, åka till torslanda och hämta rena kläder, städa och fixa ordning hemma och sen kräftskiva. Phu! Inte lätt att vara populär. Blir inte bättre av att jag har ont i halsen. Helt knäppt! Svullna upp som fan igår, helt utan anledning. Nu är min älskling och hans broshi och slänger saker på tippen. Får passa på att blogga under tiden.=) Har vart en bra hemmafru idag. Städat och bäddat nytt i sängen. Inte illa!
Ikväll blir det svinkräftkalas. Ska fira Ludde och Matthias med kräftor, sprit och massa goda vänner. Kommer bli hur kul som helst. Massa gubbar kommer som jag inte har träffat innan så man får väl slänga på sig peruken och ta några järn innan.=) Ska lägga upp kort från perukfesten förra helgen. Tar det imorgon med korten från ikväll.
Imorgon är det hockey! Wiiiee!! Känns konstigt med match på en söndag. Kommer sitta där bakis som fan och glo=)

Måste berätta världens roligaste sak inann jag slutar:
Jag och gurra klev av bussen här hemma i kallebäck i förrgår. Framför oss går en liten kille med sin pappa. Han vänder sig om och kollar på gurra med STORA ögon. (Gurra hade sin uniform på sig)
Killen säger: är du jägare?
Gurra: Nej men nästan!
Killen: Jaha!
Gurra börjar prata med pappan medans jag pratar med den lilla killen. Som fortfarnde kollar på gurra med stora ögon.
Killen: Skjuter du Djurar?
Gurra: Ehhh.. nej!
Gurar börjar parata ännu mer med pappa och ignorerar ungen. Jag knuffar till gurra och ger blicken: prata-med-ungen-blicken. Jag pratar på emd ungen sen går dom åt ett annat håll. Jag frågar gurra avrför han inte svarade när killen ville snacka med han. (gurra älskar ju barn) Då visar det sig att gurra trodde han sa JUDAR!!
Hahahahahahahahaha! Fan vilken flabb jag fick. Skratatde så jag höll på att dö.
SKJUTER DU JUDAR? hahaha!
Gurar ville liksom mörka att killen sa så så att hans pappa inte skulle skämmas. Hahaha!

Nä dags att dra till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela