ackadacka

Freaky onsdag!

Publicerad 2008-10-01 17:09:21 i Allmänt

Idag är jag helt slut i huvudet. Gick upp 04.45 imorse. Fattade ingenting när jag gick upp. Det va gött att sova i den nya sängen. Hade svin ont i ryggen när jag vaknade. Är väl en återställnings process i ryggen nu när man sover i en riktig säng. Sov tungt hele natten. Gött! Som ni kanske har läst på löpsedeln idag så har en av dom bästa hockey spelarna genom tiderna råkat köra onuykter. Fy fan va tråkigt! Ronnie sundun snackar jag om. Hatar folk som kör på fyllan. Känns så himla onödigt. Speciellt när om personen har pengar. Ta en taxi liksom. Stöttar Ronnyie till 100%. Hoppas han spelar imorgon mot Ottawa. Hinner inte blogga mer. Måste handla och göra mat innan Gurra kommer hem.=) (jag vet, jag är ewn toffel, en stolt toffel)

Oj höll på att glömma dagens outfit:
Jeans från fornarina, t-shirt från herr avdelningen på H&M (eko), vintage adidas tröja och samma accesoarer som igår! (fan vad gtråkigt det är att skriva om vad man har på sig varje dag, men jag ska inte sluta. Orka bry sig vad man tar på sig kl 04.45 liksom)

Blir mer blogg senare!

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-10-01 18:31:39

Din gamla trääädojja,hahaha!!

RONNIE ÄR VÅRAN KUNG!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-01 21:38:28

HALLÅ

BILD på dagens outfit ffs. annars är du inte real ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela