ackadacka

Vilken underbar höstdag!

Publicerad 2008-11-02 15:21:14 i Allmänt

Idag har det varit riktigt kallt och soligt. En perfekt höstdag. Började dagen med att köra Gurra till Borås. Åkte sen hem till Lina och käkade frukost. Möttes av en naken liten Loke i dörren. =) Sötast i världen är han! Jag och Lina beslutade oss för att våldgästa mamma så vi tog med oss lilla Loke och drog till Tosslanda. Jag berättade för Loke att han skulle få träffa min mormor. Loke hade lite svårt att förstå att jag också hade en mormor. Mamma gjorde varm choklad och packade ner bullar i en ryggsäck. Sen satte vi oss vid havet och fikade.
Lite bilder från dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela