ackadacka

VAM!

Publicerad 2008-11-06 20:44:35 i Allmänt

Finns det något som heter VAM? Tycker vi skall införa detta. VAM= vård av sjuk man!
Min lilla gurra är fortfarande sjuk, stackarn. Har vart och handlat den bästa medecinen:
¤Glass
¤Julmust
¤Julskum
¤Färsk ananas
¤Yoggi
Med denna medecin blir han nog frisk. *hoppas*

Idag har det vart lugnt på jobbet. Fått en del gjort idag. Skönt. Challe fyller år idag. Jag skulle fixa present från alla restaurangchefer. Detta fixades fort och enkelt. Gick in på raglady. Tjing tjing. Lätt som en plätt.=)
Gött va det med princess tårta. Fikade en sväng med Madde. Gick en sväng på stan. Hittade en jätte fin kjol som jag skall använda som tubtop. Nice som fan!

ciao!

Kommentarer

Postat av: Mammma

Publicerad 2008-11-07 07:27:33

Stackars "GURRIANEN":(

Be han krya på sej från oss här hemma ------@

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-07 10:44:38

VAM = Vitt Ariskt Motstånd

Postat av: Jen

Publicerad 2008-11-07 11:17:28

då får jag väl pallra mig ut..blä, men tack för tipset! O trevlig helg!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela