ackadacka

Bad hair day!

Publicerad 2008-11-19 11:37:29 i Allmänt

Gick in på Dinsko.se och kollade efter ett par skor. Då ser jag att dom har tagit in skor i storlek 42. What? Äntligen liksom. Sneakers dagarna är över. Hoppas dom tar high heels i storlek 42 också.=) Me like!!
Detta gjorde mig så glad att jag skiter i mina 3 veckor försenade uggs och drar in till din sko prick 10.00.
Kl 11 skall det tvättas. Har tagit med mig allt från jobbet. Typ 40 par strumpor och lite jobbkläder. Vaknade imorse och min lugg ser förjävlig ut. Hahah! Måste köpa en plattång. Vart gör man det? Vill gärna en billigare variant!
Gurra är borta tils på Fredag. Tråk tråk! Idag blir det slappa hemma och ta det lugnt. Kommer ha en del tvätt att vika.=( Imorgon så ska jag på ON STAGE i scandinavium kl 22 och innan det blir det Midag med öl på Heaven23.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela