ackadacka

Underbara Lördag!

Publicerad 2008-11-29 15:22:05 i Allmänt

Gick som sagt tidigare idag. Kände att det inte var några problem. Lugnt och välbemannat var det. Lina hade gjort en superöppning också.=) Mötte upp älskling på ICA MAXI. Handlade middag och lite gott. Nu står Gurra och lagar mat och sjunger till Bobban. Lax, spenat, potatis och go sallad till. Mmmmmm! Jag sitter och dricker rödvin och kollar på min komiska man. Ikväll blir det fest ändå. Pratade med made precis. Jag kan ju inte banga ölhävartävlingen liksom. Jag är grym på det. Fast nu av det ett tag sen men ränderna går aldrig ur. Eller vad är det man säger?
Köpte ett par gosiga strumpor på H&M idag som jag kan ha i mina nya skor. Blir lätt lite kallt annars.
Dagens outfit:

Kjol: Tiger Jeans
Tröja: Gina Trico
Leggings: American Apparel
Strumpor: H&M

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-11-30 11:29:52

Du är såååå fin min älskade dotter....

Har jag sagt hur mycket jag älskar dej???S

Puss,syns på hockeyyyn....

LOVE YOUUUU!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela