ackadacka

Så fort jag såg den så förstog jag!

Publicerad 2008-11-26 19:47:41 i Allmänt

Idag fick jag min iPhone. Efter mycket om och men så fick jag den till slut. Jag tänkte att jag skulle sälja den, orkar inte binda upp mig på en fucking telefon igen. Gick till restaurangen och öppnade lådan. Den liksom bara låg där och sa "ta mig", "behåll mig"! Så nu sitter jag här med min fucking iPhone. Svart och snygg är den. Like it! Så fort jag öppnade lådan så förstog jag att jag va tvungen att behålla den. Så nu är det dags att lägga in filmer, musik, bilder och spel. Tror jag har en säkerhetskopia från min förra telefon. Hoppas Hoppas!
Annars så suger allt. Har 2000:- att leva för denna månaden. (har dock lagt undan 2000:- och 2000:- sitter på ICA kortet) Fick ut en piss lön och en massa räkningar. Så det blir att jobba hela tiden så man slipper tänka på att göra något som kostar pengar. Ska dock unna mig att sola lite tror jag. Kanske känns lite bättre då. Skulle som sagt köpt en gym kort men det får vänta. Gå promenader får nog räcka. Synd att det är så långt till jobbet och så kallt ute. Hade kunnat gå annars, men det orkar jag nog inte.

Lite roligheter händer framöver iallafall och som dessutom är GRATIS. Julfest den 30/11 på Valand med jobbet, julbord med Frölunda den 13/12, julbord med jobbet den 18/12 och julfrukost på jobbet den 17/12. Mycket trevligt!

Nä måste avsluta dags att göra: INGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela