ackadacka

Nu känns allt bättre!

Publicerad 2008-11-27 08:55:18 i Allmänt

Var värsta depp igår efter att jag betalt alla räkningar. Detta vände ganska fort genom att prata med Gurra. Sofie: du är en pingla. Så nu känns allt bättre. Är väl på tiden att jag ändrar mina vanor ändå. Att köpa allt man vill ha är kul men det funkar inte i längden. jag erkänner att jag har skämt bort mig själv. N är det slut på det!!

Idag blir det jobba länge. Hockey match kl 19.00 ikväll. Måste dock hem till den. Gurra kommer hem efter 2 dagar i skövde. Äntligen! Ska försöka sola idag på dan. Kanske kan smita iväg och sola en snabbis. Tar ju bara 15 min.


Nä dags att springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela