ackadacka

Jag tar mitt ansvar!

Publicerad 2008-11-25 22:50:27 i Allmänt

Just nu känner jag inte för att blogga alls. Vill bara lägga mig i sängen och läsa. Kände inte ens för att läsa alla bloggar som jag läser varje dag men kände att jag var tvungen ändå. Blir liksom lite av ett beroende att läsa andras bloggar. Hade vart tvungen att läsa ännu mer imorgon annars.=) Idag är jag ju ensam hemma så man får passa på att sitta vid datan ännu mer. Gurra är på jobbet. Tråkigt som fan, men pengarna måste ju in. Fick post av mamma idag. MASSA räkningar. Inte kul alls. A-kassan 1000:-. Hatar A -kassan, men i dessa tider är det väl bara att betala. Blev dock glatt överraskad av att min nya väska hade kommit. Såååå snygg (och praktisk). Så nu blir det INGA mer köp denna månaden, har massor av räkningar. Ska sätta mig med det imorgon i lugn och ro. Man kan ju glädjas av att jobbet  betalar mobilen.

Nä nu får jag ångest av alltskrivande om pengar!

Tack å hej och god natt!

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2008-11-26 22:27:50

Skit i Akassan! herregud Ac, du kommer aldrig att bli av med jobbet. Eva pratar så väl om dig när jag träffar henne. Spara de pengarna istället. jag är inte med i akassan,bara facket och det behöver inte du, då du är chef. Och va det gäller gymkort eller inte. har du ju en nära vän med hund inte så långt bort, bara att ringa så går vi! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela