ackadacka

Ghaaaa!

Publicerad 2008-11-20 07:55:31 i Allmänt

God morgon! Idag mår jag skit. Har världens mensvärk. Jobbigt värre. Har inte sovit någonting inatt nästan. Har haft jättekonstiga drömmar också. Igår inhandlade jag ett par MC boots liknande skor och ett par stövletter. FUCK UGGS!
Gött att man kan få 2 par skor för en tusenlapp liksom. Åkte hem till mamma och hämtade lite post och tradera vinster. Bla en Odd Molly schal och en Raffe piké. Pikén va dock i minsta laget. Går ju att ge bort annars.=)
Nu sitter jag i sängen och orkar inte ta mig in till jobbet. Eller rättaresagt: Jag kan inte röra mig. Har så jävla ont. Idag blir det jobba några timmar sen hem och fixa till sig (sova middag?!) och sen till Olearys för att kolla matchen. Hoppas frölunda vinner. Tvivlar dock på detta men man kan ju hoppas. Senare ikväl ska jag, mamma, lina och linda(linas mamma) på ON STAGE. Wiiiee! Undra va fan man ska ha på sig? Ska ta med mig kameran och ta lite kort som jag kan lägga upp imorgon.
Nä nu måste jag börja göra mig iordning. Kommer nog ta en stund att fixa till luggen. Är ju så jävla dålig på sånt.

BTW: Plattången jag köpte var grym. (för 180:-)

Dags att jobba!=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela