ackadacka

#@?!

Publicerad 2008-11-07 19:53:59 i Allmänt

Idag är jag så jävla trött. Satt på akuten i 6 timmar igår kväll/natt. Från 21 till kl 03.00 på natten. Åkte hem och sov och sen tillbaka kl 13.00 idag. Åkte hem kl 18.00. Segt som fan. Kändes stundvis som att man satt i ett bårhus. Gamlingar som bara låg i sina sängar i korridoren. Usch! Idag satt en galen gammal tant i sin rullstol och skrek hur dålig vården är. Jävla idiot. Hon va säkert över 80 år och hel galen. Gurra mår inte bättre men inte sämre heller. Han fick massa bra medeciner som han skall äte så förhoppningsvis blir han snart bättre.

Idag blir det IDOL och sitta hemma och ta det lugnt. Gick ju inte till jobbet idag så jag har jättemycket att göra imorgon på jobbet, plus att jag har jour. =( Julmust och julskum för hela slanten. Imorgon ska jag faktiskt festa. Wiiiiee! Blir att köpa en tight vit t-shirt imorgon och några kalla. Mmmmm!

Nä dags för ryggläge i soffan med Gurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela