ackadacka

Äntligen kan man dricka glögg!

Publicerad 2008-11-10 21:22:49 i Allmänt

Kom hem från sjukan nu. Gurra mådde sådär och ska ligga kvar över natten. Massa prover och sånt som skall tas. *Lite ensamt här hemma* Saknar han redan.

Åkte med matthias och linda till ICA. Var dock inte lika coola som dom och kunde inte scana in min mat. (men jag har ju ett ICA kort så lite plus i kansten är det allt) Det gick bra ändå.
Handlade det godaste i världen: GLÖGG! Mmmmm! Sitter och sippar på varm glögg nu. Det är så himla gött. Blir att åka till cashen och köpa en 5 litare nästa vecka. När man väl kommer igång med glöggen är det svårt att sluta. Gött är det med pepparkaka och mögelost till.

Nä nu måste jag läsa alla mina favorit bloggar, har inte hunnit läsa alla för dagen. Har en sån rutin när jag kommer hem från jobbet, att jag måste läsa allas bloggar annars kan jag inte göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela