ackadacka

Schaboooo!

Publicerad 2008-05-28 21:21:08 i Allmänt

Vilken underbar dag det har varit. slutade kl 14 och drog hem frö att jag glömde min telefon. Man blir sååå handikappad utan sin tele. (får nästan lite dåligt samvete när jag säger det, stackars handikappade) Drog till kanalen med 6 bärs, 1 falafel, 1 filt och musik. Nice som fan. Gött att va hemma vid nio. Längtar till ROSKILDE 2008. Fan va kul det ska bli. Jag räknar med regn varje dag, då blir man inte besviken. Vårt camp ( CAMP DAMP) kommer bestå av inte mindre än 17 pers. Wiie!
Bloggar om det imorgon.
Jobbade bara 06-23 igår. Mmmm vilken skön tid. Är helt slut idag. Kokade ur fritöserna, och det kommer jag aldrig mer att göra. Fy fan!! Svettigt och jävligt.
Det föddes en ny älg kalv i slottskogen häromdan, Eddie snackar hål i huvudet om det. Han vill så gärna åka dit och kolla på den. Mmmm ok. Vad är det att se. Googla ordet älg och kolla där. Ahhhhh!!!!! Men snäll som jag är så har jag lovat att åka dit på söndag. Då får han fan bjuda på frukost på egg&milk innan. Mmmm.
Well well. Måste söva nu!

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-05-29 06:48:09

Jag vill åxå med och titta på "lilltrampe"
Detta med älgen är en världsensation....
"våga älska älgar"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela