ackadacka

Hurtbullar och bakfylla!

Publicerad 2008-05-17 15:38:16 i Allmänt

Jaha, då¨va man bakis idag igen. Orka! Har ändå fått en del gjort. Vart i stan och fikat och shoppat lite med mamma och lasse. Ser ut som ett vrak. Tur att det finns glasögon. Va på Neff igår, grym utesrevering. Lätt att det blir sommarens häng. Va på DD igår också, kände att jag va tvyngen att gå dit. Va ju ändå en vecka sen. Hade en helvetes dag på jobbet igår. (det va därför jag gick ut och drack bärs) Va så hoimla trött när jag kom hem, somnade i 2 timmar. Nice som fan.  Skulle köpa cigg igår på Seven, va helt väck när jag stog i kasan. Konversationen:
AC:
Hej! Ett marlboro silver silver silver tack
Expediten:
Ehhh... va?
AC:
Ja, ett marlboro silver silver tack.
Expediten:
Menar du marboro silver?
AC:
Nej ett marlboro silver silver.
Expediten:
Ok, ett marlboro silver? Hur e det egentligen? Mår du bra?
AC;
Ähhhh va? Jaha du pratar med mig. Tack för ciggen!

Kom på när jag gick ut hur bäng han måste trott att jag va. Fattade ingenting. Hade ju precis vaknat. Well well, blev ju betydligt bättre efter några öl. Det va nog det som behövdes.
Göteborgs varvet är idag. Hela stan och alla spårvagnar är fyllda av hurtbullar. Orka! Ska på Happy Mil imorgon. Göteborgsvarvet för småttingar. Kanske kan springa där. Banan är typ 100 meter. Helt lagom. hehe!

Nä nu är jag piss trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela