ackadacka

Den ena är ju fan dummare än den andra!

Publicerad 2008-05-10 23:44:33 i Allmänt

Blir så jävla trött när man läser folks inlägg i GP´s diskutions forum om rått incidenten på en MCD restaurang i centrum. Dom första inläggen är väl ok. Att det är äckligt och så, och det fattar man ju för det är det. Men att sedan börja skriva om att man fått råa kött och att personalen kastar fimpar på folk på gatan vid sin personalingån (som inte ens finns) är ju rena barnfasoner. Ja vi kastar på dom som redan ligger. När jag va på MCD så fick jag... bla bla. Stackars dig. Om du hade sagt till från början så kanske du hade fått en bra förklaring och ersättning. Nej nej! Gör inte så. Utan lägg upp ett fucking inlägg på ett forum om händelsen istället, typ 4 månader efter. Jävla nollor. Kan ni inte ta er i nacken och säga till direkt så ska ni fan inte ha någon synpati alls. Skaffa lite stake.

Här är några av alla fantastiska idiotiska inlägg:
Rök pauser
inlägg av: Granne      2008-05-10 18:23
Då skulle Ni se snusket vid personal ingången på baksidan Mcdonalds. Där står de anställda i korridoren och "knäpper" ut fimparna på gatan. Jag höll på att bli träffad när jag gick förbi.


Skaffa ett jävla liv, gnäll på något vettigt istället. Och i värsta fall: RING POLISEN om det är ett sånt jävla problem.

En sak till...
inlägg av: Didrik      2008-05-10 17:57 Däremot så är den aktuella rswturangen mycket dåliga på att steka hamburgare, flera gånger så har de varit råa...


Haha. personalen är dålig på att steka hamburage. För det finns ju så många olika sätt att göra det på. Själv brukar jag föredra vändstekt. Flera gånger har köttet varit rått. Säg till personalen. Har du blivit sjuk? Nej kanske beror på att det är nötkött. Dum fan!!! Det vill säga INTE GRIS!!

absolut
inlägg av: Altermig      2008-05-10 16:46
Och det värsta av allt är att personalen inte har vett att tvätta händerna när dom borde!!!

Ok, kompis. Förstår att du bevakar MCD restauranger hårt varje dag. Kan man söka det jobbet någo nstans. Vart kan man få tag i dig. Du måste ju veta så himla mycket om detta? Krävs det någon speciell utbildning för ett sådant uttalande? IDIOT! Låter mest som att du talar av egen erfarenhet. SNUSK!=P
Eller jaha du kanske tror detta? ETT TIPS: Uppsök en kyrka! Där kan du tro hur jävla mycket du vill. AMEN!


Det var allt för mig idag. Och glöm inte:
DEN SISTE IDIOTEN ÄR INTE FÖDD!

Kommentarer

Postat av: kakan

Publicerad 2008-05-11 13:52:53

ha ha, det e så roligt att läsa dina inlägg.. men i viss mån stämmer det ju... jag vet inte hur många fimpar jag har kastat på folk som går förbi... (o hoppas på att det bränner till lite i nacken på dom.) *asg*

fan vad alla e känsliga för rött kött! det e ju inte direkt så att man står vid en liten weber-grill i köket o visslar lite o gissar när köttet e klart! haha...

men jag tror inte att jag va så bra på handtvättning! så i viss mån stämmer det...
hoppas du hade en kul kväll igår hos clabbe, jag hann inte komma innan du åkte... va där vid 9! puss

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-05-12 08:10:55

Vill ha råttmannens autograf,hahahaha!!
"SUPPORT YOUR LOCAL BIG RATTS!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela