ackadacka

Bohus fästning och Valium!

Publicerad 2008-05-13 13:31:59 i Allmänt

I söndags va Eddie en liten bitter råtta. Så jag kände mig tvungen att rycka upp han. Och inte med ost om ni tror. Utan med en sightseen färd till Kyngälv och till Bohus fästning. Eddie gillar ju sånt, jag hatar det. Gick där och spanade, köpte till och med ett fakta häfte med karta. *asg* Ska man turista så ska man göra det ordentligt. Vi gick runt i en timma, hämtade christian som blev lite avundsjuk för att ha inte också fick se bohus fästning. Dessa historie nördar. Dahhh!!!
Well well, satte oss på guldheds tornets cafe och drack alldeles för mycket kaffe. Värsta utsikten va det också.
nice som fan! Inte lika nice va det när jag skulle somna. Stirrade i taket i typ en timma. Jag som aldrig brukar ha problem med att somna. Tog en valium. Det va nice som fan. Blev alldeles jätte lycklig och somnade som ett barn efter 30 min. Fast det tänker jag inte göra igen. Va helt väck på morgonen. Va seg ända fram till 12. No more valium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela