ackadacka

Våga hata förortstattare!

Publicerad 2008-03-02 22:15:11 i Allmänt

Jaha, då va det söndag igen. Halvbakis och sket trött. Har jobbar heeeela dagen. Känner mig så duktig. Började bråka med ett jävla femmabarn förut. Fan att dom aldrig kan bete sig som människor, djur är vad dom är. Denna killen har hängt i femman sen jag började på Donken och vi har bråkat flera gånger, så illa att väktarna fick följa mig till bussen. (dom stog utanför restaurangen varje gång jag hade jobbat och skulle slå ner mig)
Jävla förortstattare. Stryk, förnuft och en svenska kurs är vad dom borde ha.

Käakade värsta goda maten. Miso soppa. Mumsigt! Blev sket gött när man gjorde det hemma. Ska bara äta det i fortsättningen, bra bantning också.

Blir så trött på mig ajälv, hade laddat upp framför tv,n. Miami Ink, Sporten och En annan del av köping, men somnade självklart och vaknade kl 21. Jag blir så arg. Så nu blir det lägga sig i soffan och läsa och hoppas att man kan somna snart  igen.

Summan av denna underbara söndag lyder följande:

VÅGA VÄGRA FÖRORTS KIDZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela