ackadacka

Mutade domare i elitserien och dessa fucking gratis tidningar!

Publicerad 2008-03-06 22:38:23 i Allmänt

Jag blir så jävla förbannad på dessa usla domare som dömer i elitseriien. Winnerborg, Lärking, Johansson, ja namnen är många. Dom dömer som ett gäng (ursäkta språket) fittor. ELBOWING?? WHAT? Vad fan är det liksom. Dom blåser ju alltid fel. Typ som idag, färjestad klättrade spelarna på ryggen men domaren blåste inte. Så uppenbara saker som crosschecking blåser dom inte på. Men vid en enekel liten tackling blåser dom asen på. Jävla skit. Är så jävla förbannad på domarna. Tur att man bara ska lägga sig och sova och inte huitta på något idag, hade liksom inte vart någon idé. Måste ge dagens ros till erik karlsson#65 i frölunda. Bra jobbat för att vara 17 år. Du är grym. Han, fabbe, pettson och eller försökte åtminstonde i dagens match.

Nu när jag ändå är irriterad måste jag bara skriva om dessa jävla gratis tidningar. JAG HATAR DOM! Dom ligger och skräpar överallt, är så trött på att städa bort dom i matsalen. Slänger alla tidningar utan typ 10 st. Fan det står ju folk överallt och delar ut skiten. Eller rättare sagt trycker på en olika tidningar. Vill man ha en tidning så kan man väl för fan ta den själv. Dom verkar tro att folk är efterblivna, dom flesta som delar ut tidningar verkar uppenbarligen vara det. Vill jag ha en tidning så kan jag ta den själv! OK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela